carolineae

HAPPY B-DAY!!!

Publicerad 2010-12-17 02:11:05 i Allmänt,

hurra hurra hurra!

idag fyller min kära bror stefan år. dock grattade jag honom från framtiden 10 h innan han faktiskt fyllde år, så jag måste nog ta och gratta honom när det även är akutellt i sverige.

har inga dags(eller års)färska bilder på honom dessvärre..men hittade den här smickrande bilden på bilddagboken;


båda lika fräscha likssssom.

anyway, ha en fantastisk dag:D och jag vet vad du får i present!..

igår så var vi ute och sprang igen, makalöst skönt! trevligt att springa längs stranden.
och idag har jag satt upp ett möte med gypsyn, så nu måste jag göra gott intryck så min framtid är säkrad inom tarot kort ;)


jag tänker dessutom passa på att outta alla män som är födda -79, som känslomässigt onåbara!! efter många år av noggranna studier. så ni vet!

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2010-12-17 13:04:56

Haha. Jag tycker det är så roligt att man liksom är från framtiden när man är på andra sidan jorden. Anni i klassen har en pojkvän på Nya Zeeland och när han ringer så är han ju the future-boy! Väldigt underhållande tycker jag. Haha. Grattis till Stefan från nutiden ;P

Postat av: peter

Publicerad 2010-12-17 17:58:26

tur jag inte är född 79 då ^^



och du fröken, man brukar svara på personens blogg så vet man om man fått svar ;)

lycka till med flumkorten, du får spå mej sen i livet haha.

Postat av: Stefan

Publicerad 2010-12-21 11:21:18

Tackar för de fina gratulationerna =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela