carolineae

inget är logiskt

Publicerad 2010-12-21 04:39:10 i Allmänt,

igår tog jag mig en vända till gypsy-stället och träffade paris. vi pratade lite och han lärde mig en del om en kortlek med tattooart på, så hipp som happ så kan jag faktiskt börja spå folk om jag bara lägger manken till och övar riktigt ordentligt.
jag får komma in till honom och öva och sen har dom träningsgruppar på onsdag och torsdag-kvällar. vilken grej va!
men däremot så är det ju inte direkt en heltidssyssla, så jag måste ändå hitta ett jobb.

charlotte har upplärning på något ställe imorgon, så då har jag chansen att ta tag i mitt eget liv också, få tummen ur liksom.

igår kväll så gick vi ut och tog oss en liten trevlig kvällsöl. dock hamnade vi vid ett bord med en salig blandning av vita sydafrikaner. det var en farsa som var doktor, tre av hans söner, nån som precis gift sig, några kusiner osvosv.
så helt plötsligt blev den där ölen en helkväll på bondi hotel med den stora sydafrikanska släkten.
good times good times.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela