carolineae

love & neon lights

Publicerad 2010-12-12 07:42:49 i Allmänt,

livet ar mycket battre och chillare har pa bondi an i city, jag gillart.

det ar dessutom helt fantastiskt att bo med 8 andra random manniskor! om man kanner for att snacka och umgas lite sa finns det alltid nan dar. och alla ar rara.

som i natt nar jag kom hem fran baren sa ar fransamannen john (fast egentligen heter han nat helt annat tror jag, svart att saga) hemma sa snackar jag lite med honom. sen ramlar fransman efter fransman in som inte bor dar, men ska tydligen sova hos oss i natt! sa sammanlagt blev det 6 fransman och jag som satt och hangde i soffan. en borjade nalla pa min mat sa jag gav honom en hel macka istallet haha.
det blir alltid aventyr pa nagot vis.
tva styckna somnade pa soffan sa jag baddade ner dom med filt sen gick jag och la mig.

daremot har jag inte funnit nagot annan hobby bondi-borna har har nere an att "ta en drink", every day all day. och deras trick for sondagarna ar att borja tiidigt, sa att de pa sa vis hinner nyktra till framat kvallen for att sedan vara pigga och alerta infor jobbet pa mandagen.
dom ar galna!
men ska efterforska vad mer det finns att gora har.

sol och fint vader har det vart denna vecka, valdigt trevligt.

forhoppningsvis kommer datorn som morsan skickade fram snart, da kan man lagga manken till att soka jobb lite mer ordentligt. vi gar dock efter statistiken att det drojer oftast 2-4 veckor tills man far ett jobb har nere, sa vi har 1,5 v pa oss! piece of cake.

charlotte ligger hemma och ar doood. haha poor thing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela