carolineae

ride the rush

Publicerad 2010-12-16 08:10:37 i Allmänt,

nu har jag fått datorn av morsan, och det är väldigt skönt! mycket mer convenient kan man tycka.
tack mamma!
nu har charlotte dock gått och blivit avis, så hennes farsa ska skeppa hit hennes också.

var på en arbetsintervju imorse, samma som charlotte var på för några dagar sen.
new zealand naturals, nån slags yoghurtbar av nå slag.
det var jag och typ åtta personer till, först så pratade hon lite om företaget, vad dom gjorde och hur det gick till osv. sen kom hon till deras policys, och då var det det här med smycken och synbara piercingar.
redan där exkluderade vi nog varandra haha.

sedan skulle man gå och prata med henne en och en, och jag var först upp för jag var först på plats. så då konstaterade vi mest att det nog inte gick för sig att vi jobbade med varandra. jag kunde inte tänka mig att skiljas från min lilla bebis dessvärre. om jag tar ut den är jag rädd för att jag inte kan få in den igen.
men hon var trevlig och sådära!

men frukta inte, jag sökte nyss till ett annat jobb! tarot card reader.
lagom kul och flummigt och en riktig konversationsstartare.
dock är jag ju ganska intresserad av new age kulturen, kanske inte just tarot kort, men det finns ju mer därtill. fast det kommer väl eliminera mina chanser till något annat framtida jobb då de kommer se mig som en flummare.
han ville ha nya fräscha energier, och inte folk som har varit i branschen tidigare, så det är ju perfekt. ;p

annars så i veckan har vi vart ute på lite obligatoriskt turistande. var iväg och såg sydney opera house och harbour bridge till exempel. bilder som följer;



en bild från bondi road. ganska intetsägande men ändå.
sydney opera house. där vi lyckades få en glimt av oprah winfrey och bono. charlotte är väldigt kändiskåt av sig så hon ville hänga där ett tag.







skulle vilja besitta en lite fetare kamera och photoshop. men vi har väl egentligen annat för oss nu när vi är här ju.

håll tummarna för new age-caroline!!!

Kommentarer

Postat av: Stinis

Publicerad 2010-12-16 12:36:04

HEJ!! Kul att se lite bilder! Jag är sämst på att uppdatera min blogg just nu och ens vara aktiv på internet. Jag har nämligen inget internet i Jönköping! :O Men jag ska försöka att bättra mig. Jag har kommit in i en period då jag är sjukt anti internet. haha. HOPPAS NI HAR DET BRA! :*

Postat av: caroline

Publicerad 2010-12-16 13:25:10

aww men det tycker jag ändå du gör rätt i! ta vara på verkligheten istället :D hoppas allt är bra med dig i alla fall! ::

Postat av: stefan

Publicerad 2010-12-16 17:11:28

du lär ju satsa på tarot card reader. skulle varahelt sjukt om du hade ett sånt jobb :P

Postat av: peter

Publicerad 2010-12-16 17:22:03

låter som ett perfekt jobb som flummare för dej mohaha :) flummcarro !!

Du jag tar och skickar ned min kamerautrustning till dej, du ville ju ha en fetare haha :)

kram

Postat av: apa!

Publicerad 2010-12-16 23:07:27

åhå så spännande med lite NewAge!

Postat av: caroline

Publicerad 2010-12-17 02:16:09

haha jag uppskattar stödet och jag ska göra mitt bästa!;)



tack peter, jag har väntat länge på den leveransen nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela