carolineae

sort of revolution

Publicerad 2010-12-23 02:57:50 i Allmänt,

nu har jag några dagar av nyttiga bestyr, som springa, tvätta, styra upp lite dagsturer, shoppa julklapp till charlotte osvosv. måste varva med nyttigheter mellan alla dessa dagar med äventyr som håller i sig ända fram till morgonkvisten.
har börjat förstå mig på att alla aussies är ute och tar en öl om kvällarna, för det är ju så mysigt! och ännu mysigare att det är så mycket folk ute när man gör det.

har fått lite nummer av fransyskan som jag ska ta och ringa. kanske kan fixa något av dom jobbena!





en av alla våra kvällar på the bavarian cafe. ett riktigt ölcafé.
vår nya favoritöl är stiegl, eftersom man lätt blir blängd på när man säger att det inte spelar någon roll.



17:37

nu har jag hållt på och lekt med mitt hår i ungefär 1 timme. skulle ursprungligen bara gå in på rummet och byta kläder, men det spårade uppenbarligen ur.
men eftersom jag är så trött på min frilla just nu, cuz it aint nuttin, så kändes det ändå nödvändigt!
vill att det ska växa ut en del.
hittade charlotte sovandes där ute på soffan nyss, tröttis. hon kommer bli förbryllad när hon vaknar och upptäcker att hon har sovit just där. hon gillar det inte. men tycker hon förtjänar att sova lite!

vi ska nog ut och ta en fika eller dylikt alldeles strax.
tog lite poserbilder också.. man ser alltid sjukligt sur ut eller bara helt keff.


Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2010-12-23 13:25:39

jag tycker att du ser ut att vara både och :P

Postat av: Anders

Publicerad 2010-12-23 22:46:41

Stefan snodde min kommentar...



Men om du spenderade lika mycket tid på att söka jobb som du uppenbarligen gör på att leka med ditt hår skulle du redan ha framtiden säkrad :p

Postat av: caroline

Publicerad 2010-12-26 04:29:31

tack mina kära bröder <3

haha inte den attityden anders!

Postat av: apa!

Publicerad 2010-12-28 19:18:44

Åhå baby ;*

Så fiiin du är! Mer kort på dig darl!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela