carolineae

aussie

Publicerad 2010-11-15 19:45:42 i Allmänt,

så mycket man vill göra! känns som om vi har för lite tid på oss nu.
men det blir nog bra!
vill dra till många andra ställen än bara sydney också, hört mycket gott.
vill jobba lite på nån gård för att uppleva livet in the outbacks också.
dra en sväng till singapore? nya zeeland?
bo lite i melbourne? surfers paradise?

jobba på min fobi mot hajar och fiskar så vi kan ta å dyka lite? och charlotte får jobba på sin rädsla mot djupa vatten och få lite spindelterapi om vi stöter på många sådana.

ska försöka skaffa en stan-date till imorgon när jag ska styra lite ärenden.
sen på kvällen ska jag laga mat och baka och mysa lite med mattias.

om det är fler som är available på dagen så hojta, så man kan maximera tiden!

så mycket man vill göra! känns som om vi har för lite tid på oss nu.  men det blir nog bra!  vill dra till många andra ställen än bara sydney också, hört mycket gott.  vill jobba lite på nån gård för att uppleva livet in the outbacks också.  dra en sväng till singapore? nya zeeland?  bo lite i melbourne? surfers paradise?    jobba på min fobi mot hajar och fiskar så vi kan ta å dyka lite? och charlotte får jobba på sin rädsla mot djupa vatten och få lite spindelterapi om vi stöter på många sådana.    ska försöka skaffa en stan-date till imorgon när jag ska styra lite ärenden.  sen på kvällen ska jag laga mat och baka och mysa lite med mattias.    om det är fler som är available på dagen så hojta, så man kan maximera tiden!

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2010-11-15 21:21:00

Glid förbi här hemma innan eller efter myset med Mattias, om jag inte flytt fortet för veckan, far ska bo här nämligen =*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela