carolineae

hejhej

Publicerad 2010-11-25 01:24:04 i Allmänt,

andra dagen i sydney, vart har lite mer an 24 timmar nu.
flygturen var mer a pleasure an att det var jobbigt. vi fick maten serverad, sova, spela spel pa skarmarna som var i stolen framfor oss, titta pa film etc etc. 30 h flyg var en baggis!

vi bor tillsammans med ett par snubbar som ar fransman och ett par som ocksa ar franska. ovant att dela rum men det funkar.
nu sitter vi och tittar efter nanstans att bo, for en lite langre tid.
mest av allt vill jag bara shoppa klader nu sa jag kan hitta min stil i ett lite varmare land!

nyss nar vi satt och at frukost utomhus pa en trappa sa sa jag till charlotte "akta spindeln" for jag tyckte hon blivit lite val avslappnad eftersom vi inte har haft nagra upplevelser med djur an.
sa da vart hon lite stissig och radd, och borjade mobba mig for hajarna.
sen minutes later sa kommer en stor grashoppa?kackerlacka? pa hennes frukostpase och hon flippar.
val valt tillfalle kare djur :D

naval,,back to business. styrstyr!

Kommentarer

Postat av: Mattias

Publicerad 2010-11-25 12:25:04

Skönt att det gick så bra att ta sig dit! kryllar det inte av insekter på gatorna och i husen? Det är ju den bilden man har av Australien :P

Postat av: peter

Publicerad 2010-11-25 18:57:36

hahhaa caroline var snäll mot charlotte ;)

annars kommer hajarna äta upp dej i dina drömmar.

Fint att höra att ni kommit fram och att ni har det bra. Ut och shoppa med dej nu ^^ Bilder vill vi se snart oxå.

kram

Postat av: caroline

Publicerad 2010-11-25 23:57:47

haha nee mattias det gor faktiskt inte det! kanske om vi kommer narmare stranderna och sadara.. but not yet! tur ar val det :p



du far ha talamod peter, just nu haller vi mest pa och styr massa! och jag ar snall mot na forstas!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela