carolineae

fredsavtal

Publicerad 2011-02-16 03:00:58 i Allmänt,

kriget avslutades fördelaktigt bara några timmar efter jag hade startat det!
det blev nästan ultimat.
jag lämnade in lite CVn här på bondi road i förrgår, och igår ringde en snubbe från Laurens Vegetarian och var underbemannade pga sjukdom, så jag fick hoppa in direkt, och på deras mest busiest day på veckan.

massor med organiska läsker, nästan all mat är vegansk (förutom pastan och lasagnen) de enda äggen är i lasagneplattorna, vilket dom inte kan välja själva. maten är supernyttig. mängder med sallader, kikärter, kidneyböner, linser osvosv. varje dag så ger de bort maten som blivit över dagen innan till hemlösa härbärgen.
så det är ju ett helt fantastiskt ställe? kunde inte ha blivit mer rätt.
plus att det ligger på ca 3 min gångavstånd härifrån, och innan varje skift får man komma in och äta sig en måltid.
däremot kan jag inte få mer än 10-15h i veckan just nu, men jag är glad i alla fall. måste hitta nånting mera.
och han verkar inte ha några invändningar mot mina tatueringar och min piercing!
$16/h i handen. inte dåligt för ett litet ställe.

nu ska jag fortsätta söka jobb och kurera mig, för det är nåt som inte stämmer!

Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2011-02-16 21:09:44

vadå för krig? haha

och mera kött till folket hehe

Postat av: My

Publicerad 2011-02-16 23:35:35

Yey!



Vad kul för dig baby, låter som ett rikitgt nice ställe ju :*

Postat av: caroline

Publicerad 2011-02-17 02:29:07

peter: kriget mot australiens arbetsmarknad ju!



my: jaa det är megabra :**

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela