carolineae

vi käkade bullshit med god aptit

Publicerad 2011-02-28 01:31:25 i Allmänt,


det här är förresten våran 'landlord' dimitri haha. :) galen snubbe.

han var nyss här och visade vårt rum för en tjej, vi planerar att byta rum till sophie & jeans när dom drar, så man kanske äntliiigen får en egen säng. kan knappt bärga mig! fast kanske charlotte som borde längta mest för jag har nog jävlats lite med henne i sömnen på sistone. sparkat och slagit på henne osv, vilket jag mest tyckt vart underhållande när jag har fått höra om det. men av nån anledning blev hon kinkig pga det. charlotte är mer av den typen som skrämmer livet ur en mitt i natten; hoppar ner från sängen och hukar sig på golvet och börjar peka frentetiskt på olika ställen i taket och säger "grannens saker är här! grannens saker är här!!!"
det kan eventuellt ha handlat om att hon drömde om bedbugsen som grannarna hade fått dagen innan.

snart dags för jobb. det har vart en bra helg! jobb, spontangrannfest och allmänt häng.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-24 15:27:02

Hej. Gud vad glad jag blev när jag hittade det här inlägget. Vi är tre tjejer från Sverige som Precis kommit till bondi och ska försöka få tag på dimitri för vi har hört talas om honom men har inget nummer eller liknande och undrar ifall du kanske har nummret till honom? Vore assnällt om du hörde av dig. Hör av dig till min mejl [email protected] med svar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela