carolineae

10/5 - if i seem a little strange that's because i am

Publicerad 2011-05-10 16:25:51 i Allmänt,

dagens soundtrack-låtar har vart the smiths med unloveable samt the foundations med build me up.. bara för att dom är bra!! vaknade med build me up i huvudet så har kämpat med att få ut den ur systemet lite granna.

men jag tänker dela med mig med en annan bra låt som däremot inte var på min soundtracklista idag:



inte så mycket spännande idag - yoga, chill, klippt håret lite smått samt skypat med my! och sen jobb dåra. snart säng och dags för en ny dag. hjälpa andrej med pluggeriet och ta en kaffe med shelley, sen vet jag inte? ledig!!
jag och charlotte var ute och sprang i regnet igår, det är så härligt! känns som om man kämpar för sin överlevnad. godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela