carolineae

18/5 - i'm in someone else's mind

Publicerad 2011-05-18 08:45:23 i Allmänt,

don't know what i'm trying to find

jag har blivit heltänd på vitkål på sistone, det är görgott! tredje dagen i rad jag äter det. idag blev det pitabröd med två fyllningar:
1. brown rice, soy ädelost (smält), soltorkade tomater, oliver och solrosfrön.
2. vitkål, soymajonäs, pickles och kryddor

det var gott! men tog mig mat över huvudet som vanligt. sen så ringde mamma, och det var väldigt trevligt också! mer sånt.
jag ringde mig pank till stefan i fredags tror jag det var?  men det var totalt värt det! har inte orkat fylla på mobilen bara. 

nu har jag ätit som sagt och läst på om narcissister, intressant.
nej nu måste jag skynda till jobbet.! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela