carolineae

26/5 - oh darling, please believe me, i'll never do you no harm

Publicerad 2011-05-26 04:22:48 i Allmänt,



when you told me, you didn't need me anymore
a-well you know, i nearly broke down and died


nu är jag inne i min beatles-era igen.. tittade på across the universe igår! (kollarå morsan).
vart nere på stranden och tagit en morgonkaffe med shelley trots det kalla vintervädret. hoppar in istället för henne ikväll så hon kan gå till tandläkarn och jag kan kamma in $$$. nu ska jag till buddistcentret och testa på en meditationsklass dom har där. sen förmodligen catcha upp lite med michael som har kommit hem nu, innan jobbet.

och jag och charlotte måste ta och styra upp farmen snart..!!! that's it.

Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2011-05-26 19:50:49

Beatles funkar fint, var länge sen jag lyssna på dem :) Och sluta tjata om farmen, stick bara haha. Du har ju lite kunskaper om farm iaf (farmville haha )

Postat av: caroline

Publicerad 2011-05-27 03:07:47

haha jag försöker nog bara tjata på mig själv så jag får tummen ur. javisst, jag är rutinerad!

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-05-28 23:00:48

Nu har du lyckats med ditt tjat... ! Jag har sett filmen Across the universe. Jag tyckte naturligtvis att musiken var bra men filmen var sådär, väldigt flummig på slutet :)

Postat av: caroline

Publicerad 2011-05-29 15:02:48

äsch då! jag som tyckte det var lite hair-känsla över den och att du skulle kunna gilla den också. haha ja..slutet är rätt flummigt

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-05-29 15:52:15

Ja, du har helt rätt det är mycket Hair-känsla över den. Kan det bero på att jag var yngre när jag såg Hair?

Postat av: caroline

Publicerad 2011-05-30 13:02:53

ja så är det säkerligen, plus att du var rå-kär i snubben :D :D

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-05-30 18:08:43

Tänk vad du kommer ihåg mycket ibland :) :) !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela