carolineae

31/5 - i need a fix cause i'm going down

Publicerad 2011-05-31 13:11:57 i Allmänt,

 

 

 

en bild från laurie's. charlotte kommer förbi ibland och dricker lite te och hänger. hon passade på att dokumentera lite. ska försöka skärpa mig jag med. är fantastiskt dålig på att fotografera, men det känns som om alla redan är medvetna om hur allt ser ut här nere och vad jag sysslar med? men det är inte riktigt korrekt. är lite slö med bloggandet nu känner jag! kör en snabb sammanfattning? den allmänt accepterade helgen bestod av: jobb, en slags föreläsning av en buddist (nya lördagsförmiddagsysslan), a few drinks med charlotte, raaz & minsu. och min helg (måndag och tisdag) har bestått av: yoga-klass x2, äntligen styrt upp linser, lunch & kaffe med shelley, ett impulsivt HIV-test (andrej och jag snackade om det förra veckan och då börjar man automatiskt noja) där dom även ställde frågor och kollade hur man stod till psykiskt, ifall man skulle visa sig vara positiv. nu håller vi tummarna i en vecka men det lär gå bra (!!). det är typ det som har hänt. nu har jag ätit och duschat efter yogan och är allmänt seg och avslappnad. känns som om det är nåt mer jag skulle vilja berätta, men kan för all del inte minnas. hejhej.

 

tillägg: jag kom på vad det var jag ville berätta; både jag och charlotte har myssockor med sockiplast på, jättefantastiskt backinthedays, det var bara det jag ville säga. känns som om man är tre år igen!! hejdåhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela