carolineae

beginning of the story

Publicerad 2011-05-07 02:36:29 i Allmänt,

godmorgon! soler skiner skitamycket, men jag vet att det bara är ett trick och att det är svinkallt ute. men jag ska gå ut och njuta av den i alla fall om ett tag.

jag, andrej och shelley for till ekomässan igår. den var lite av en besvikelse, väldigt liten och inte så stor variation. mycket prylar för barn/elektricitetslösningsalternativ/och lite lite om mat, djur etc. vegan-mässan var säkert 4 gånger större än den här! men vi hängde inte läpp utan snackade med nästan alla stånd där innan vi drog vidare. newtown därnäst för lunch på the green palace. gott!! sen lite tofu-glass på green gourmet efter det innan vi maxade till jobbet. jag och shelley på skiftet, skönt att dumpa pojkarna nån kväll i veckan!!

idag ska jag dona med håret lite, bleka och döda det lite mer, och så tänkte jag kolla in marknaden i north bondi som jag faktiskt inte har tagit mig an nån gång ännu. det är dags.

sen joobbbbb ikväll. dont mind working nights faktiskt. man har ju hela dagen på sig.




vi sprang på en snubbe som satt på en uteservering med sin orm anthon och chillade. vi klappade honom och andrej lät anthon klättra på honom, om än ganska obekväm. i newtown kan allt hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela