carolineae

less is more

Publicerad 2011-05-08 10:18:05 i Allmänt,

det vart ingen marknad för mig igår, energinivån låg i botten! men det var nog lika bra för jag hörde idag att den bara är på söndagar. så jag hade en magisk nap och sen jobbade jag på kvällen, men alldeles utmattad. hela vårt hus var dundertrötta igår, vet inte vad det var.
efter jobbet följde andrej med hem (och vi avbröt charlotte i sin 'litepålysetvila' :D busted!). han jag och charlotte tittade på sanctum i sängen och mös. lugn lördag!

det börjar kännas som juletider nu, men det är förstås helt falskt. men mysigt likväl.
unnade mig en sovmorgon idag eftersom jag var så trött igår, och kom inte i säng förrän 3-halvfyra? jag och raz har haft den lugnaste dagen på jobbet nånsin. rätt tradigt! morsdag i australien. ikväll blire lugnt, om orken finns blir det springa, bio eller handla livsmedel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela