carolineae

what we've got here is failure to communicate

Publicerad 2011-05-02 13:36:26 i Allmänt,

- some men you just can't reach.

nu är det riktigt höstigt här borta. blir helt mörkt kl 18 - ungefär som i sverige. kallare i huset än det är utomhus på grund av dom icke-isolerade väggarna. så man kan gå och tro att det är svinkallt ute för det så kallt inne, men det stämmer inte alltid.

vi har varit otrooligt lugna på sistone. i helgen har det vart jobb och chill. lite ärenden och styrningar på dagarna för mig. hjälpt(?) andrej med sin skola. och så var vi förstås på vegan-expo igår!! jag andrej och alex. det var riktigt bra. köpte lite choklad och soy-sheese, samt tog massa visitkort så man kan kolla upp lite på nätet. det var stånd, musik, talare, filmrum med dokumentärer, yoga osvosv.
den lugnaste helgen sen urmynnes tider kan hända?

och pojkarna (pappa anders stefan) har varit i london och göttat sig. undrar om stefan gjorde det jag bad honom att göra?

idag har jag vart ledig och inte gjort ett smack ungefär - på ett bra sätt. gick upp 8:30, hade morgonstund och yoga. sen tittade jag på en dokumentär och somnade halvvägs, sov en timma och sen upp och laga mat och tittade på en film på tv. gick till jobbet för att hämta min choklad som jag glömde där igår (!!!) och snackade med andrej och shelley samt tog med mig lite soppa hem. ut och sprang. åt min soppa och min nya goda soy cream sheese (det heter sheese med s) vitlök och örter. nu duschat, ska nog bara titta på te och läsa. :D det är nog en period av att ta hand om sig själv lite mer nu.


Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2011-05-03 12:24:42

Låter som en riktig relaxhelg!

Värst vad du är bra på att pyssla om dig själv, önskar jag också kunde vara lite mer duktig på den fronten..

Postat av: My

Publicerad 2011-05-04 14:05:16

Det är alldeles underbart här kaerro! Även om jag saknar skogis..... Om det bara fanns ett sovrum där hade det varit ddet perfekta!

Men du skulle trivas här med baby

:* När kommer du och hälsar pÅ?

Postat av: stefan

Publicerad 2011-05-07 17:27:32

uppdraget lyckades =)

Postat av: caroline

Publicerad 2011-05-08 09:31:59

my: ja det var mysigt på skogis!! jag vet inte när jag kommer och hälsar på, när tiden är inne ::



stefan: vad fann du då?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela