carolineae

4/10 - we can make a new tomorrow today

Publicerad 2011-10-03 23:59:26 i Allmänt,


Idag var jag helt inställd på att jag absolut inte skulle sova för länge (helst inte längre än 8:30), så när jag vaknade kl 6 stod jag i valet och kvalet. Skulle jag fortsätta sova och därmed riskera att vara alldeles för trött för att gå upp när klockan började ringa, eller skulle jag se det här som my lifetime opportunity? Jag låg och sög på karamellen i nästan en halvtimme innan jag satte musik i öronen och långsamt värmde upp kläderna under täcket till några sköna tunes för att minska plågan att ta sig ur värmen. Hittills har jag åstadkommit att jaga upp Lorain ur sängen så hon kom i hyfsad tid till universitet och snackat med brudarna som tar sig upp på mornarna och går till jobbet. Nästa wake-up call är klockan nio som Charlotte har beställt, därefter tar jag mig ut på en morgonlöprunda. En vecka kvar. That's all for now folks.

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2011-10-05 11:35:13

Shiet vad tiden går fort! Då kanske jag inte hinner skicka mitt brev, för du lär inte hinna få det va? ;*



Får göra ett nytt välkommen hem-brev!



BABY, en skype innan du far iväg på äventyren, vi får boka in! Tycker jag iaf ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela