carolineae

5/10

Publicerad 2011-10-05 14:22:11 i Allmänt,


Igår var en produktiv och inspirerad dag! Efter min morgonjogg så skeppade jag iväg lådan till Sverige med diverse saker som jag ansåg mig behöva/vilja spara. Sen mötte jag upp med Charlotte och vi gick till Peter Pan för att hämta våra biljetter och allt därtill till resan och de gick igenom det för oss, peppade till tusen!! Bra beslut att faktiskt göra det genom dom, annars hade resan förmodligen blivit kaos och totalt oorganiserad och på tok för lite aktiviteter. Nu blir det äventyr i öknen, dyk i barriärrevet, fruktprovning i regnskogen + linbaneåkning eller liknande, se delfiner, åka båt runt några förmodligen fantastiska öar plus andra saker. Blir fint! Efter det åkte vi in till juntion och inhandlade sovsäckar. Hem och tog en liten tupplur eftersom jag hade insisterat på att gå upp klockan sex. På kvällen gick vi på bio - Crazy, Stupid, Love. En romantisk komedi med Ryan Gosling. 6/10. Ganska så underhållande för att vara en film ei den genren och jag dör när jag ser Ryan Gosling haha.

Idag for jag och Shelley in till city och hämtade våra indiska visum, klappat och klart!! Sedan åt vi på IKU och hängde vid stranden där jag virkade på hennes dread och vi spelade backgammon (fast vi är fortfarande inte övertygade om att vi gör det på rätt sätt) och därefter har vi bara jobbat.

Har blivit helt besatt av idén att säga hejdå till facebook dom senaste dagarna, så det kommer nog ske i en snar framtid. Lets fucken kick it oldschool? Så oldschool det kan bli med mobil, email, brev och gamla goda IRL som man säger.

Shelleys temporära converse-tatt och jag på paddington market.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-10-05 17:34:28

NI har verkligen planerat bra och har mycket roligt och spännande framför er!!!

Postat av: My

Publicerad 2011-10-05 20:35:57

Mmm snygging!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela