carolineae

11/9 - honey, won't you let me in

Publicerad 2011-09-11 14:53:31 i Allmänt,


Booo, jag hade tagit massor med feta bilder idag, men av någon anledning bestämde sig mitt minneskort för att radera allt innehåll. Så jag har NADA. Fantastiska bilder från drakarna i Bondi och bilder på mig och Shelley. Men det blir inget!! Dagen har varit fin i alla fall. Jag mötte upp med Shelley nere vid stranden och iakttog alla dessa flygande varelser. Dom var inte spektakulära men det var lika trevligt för det. Låg i gräset bland alla barnfamiljer och omfamnade solen. Skyndade hem för en kvinna skulle köpa min resväska (äntligen!), ynka $60 vilket inte är så grymt dåligt ändå. Efter det gick vi ner på marknaden i norra Bondi, träffade lite roliga Laurie's kunder, och köpte oss några armband. Impulsåkte in till Junction för att äta på en hippie-organisk-restaurang. God mat. Inga bilder. Sen strosade vi omkring lite i mat-dvala och tog oss så småningom till Laurie's där tiden bara flög iväg. Och vi har sjungit nästintill non stop idag. En sån dag ni vet.



Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2011-09-13 20:57:00

hehe ta det lungt vännen :)

Och jag har ordnat jobb åt dig i frysen, ständig kväll och varje helg :D

OK?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela