carolineae

11/9 - you're just a riddle in the sky

Publicerad 2011-09-11 02:28:24 i Allmänt,


Har blivit introducerad en ny kärlek: The tallest man on earth.
Han är svensk, men jag har förfan aldrig hört talas om honom? Märkligt när folk från andra sidan jorden får utbilda en inom svensk kultur.
Helgen har varit otroligt lugn. Filmkväll på fredagen. Igår så fixade och plockade jag här hemma på dagen, färgade håret, lagade mat osv. Sen kom Shelley på sin rast och vi kämpar på med backgammon men fortfarande inte övertygade om att vi gör det på rätt sätt haha. Vi behöver någon som läxar upp oss. Sen en väldigt lång och smått rastlös kväll på jobbet av någon anledning. Sen mådde jag lite illa och gick hem, tittade lite på Flickan som lekte med elden på tv med Charlotte, efter det en tidig kväll. Idag är det Festival of the Winds här i Bondi, vilket innebär överflöd av drakar i skyarna! Hurra! Det var alldeles för toklängesen det hände, så det ska jag gå ner och gotta mig i.


Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2011-09-11 09:51:04

helt ok låt :)

Och nej Caroline, du får inte börja jobba i bunkern igen haha

Postat av: My

Publicerad 2011-09-11 20:07:46

Testa kör Backgammon på king.com eller ngn annan spelsida så får ni bekräftat om ni gör rätt =*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela