carolineae

13/9 - getting lost is not a waste of time

Publicerad 2011-09-13 07:50:07 i Allmänt,


I och med att min senaste impulsidé inte var genomförbar just idag, hoppade jag på nästa impulståg som hade avgång strax därefter - jag målade mina naglar. Det har jag inte gjort på många, många år. Låg på gräset med Charlotte och var rastlös, kom på idén och sprang till tvådollarsaffären och köpte ett och satte igång direkt. Var lite ovant men nu gillar jag det skarpt!! Det enda jag minns från mina forna måla-naglarna-dagar, är att jag och farsan hjälptes åt. Fina tider.
Nu lyssnar jag på Petter och har precis ätit lite lunch. Yoga igen kl 18, åhhh. Good stuff. Efter det kanske bara mysa med lite vin och kortspel eller dylikt? Vi gick på bio igår också, Beginners. 7/10. Men Charlotte var måttligt road.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela