carolineae

14/9 - I do believe you gave it your best try

Publicerad 2011-09-14 07:20:03 i Allmänt,

 

Idag kunde jag genomföra min andra idé som jag hade - jag har en ny bebis! Än är den a work in progress för jag vill ha en liten ring istället för den där. Måste låta den läka 2-3 veckor innan jag kan byta den. Rabatt fick jag också av den tatuerade snubben som jobbar i studion för han brukar komma och äta på Laurie's. Bondi är som ett litet samhälle när allt kommer omkring. (För er som inte ser, observera näsan, dåligt av mig att välja en suddig bild, men allt ser ju bättre ut när det är suddigt right?) Eftersom jag inte kan unna mig en tatuering så blev det något mindre.

Förutom det har jag bara varit och skrivit ut lite "viktiga" papper, vart och handlat lite mat och hängt i solen en sväng. Nu tänkte jag styra lite mer men Lorain lockar med mig upp på taket. Kan inte säga nej. Inte till den varmaste vårdagen hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela