carolineae

20/9 - everybody is looking for the sun

Publicerad 2011-09-20 07:47:03 i Allmänt,


Det här är andra gången som vi går till Peter Pans och kommer tillbaka än mer förvirrade. Eller med fler alternativ kanske. Ska vi låta dom styra upp hela våran resa så vi har någon struktur och boende bokat hela tiden, samt diverse aktiviteter? Eller ska vi bara köra på och ta det som det kommer? Däremot kommer det bli mer busy här i Australien när sommaren är på intåg. Beslut BESLUT. Vi måste fundera lite mer. Men bara lite. Om vi bestämmer oss för att boka med dom innan fredag så får vi $100 rabatt också. Haha, jag är ganska lättköpt nog. Efter det gick Charlotte och tog sig en kaffe och jag gick till banken, där dom sa att jag måste ringa ett nummer och så vidare och så vidare. Gick och höll Charlotte sällskap en stund, och sen gick vi och köpte en nori-roll till mig och ytterligare ett nagellack. Nu har jag haft te-stund med veganska waffers, the kinks och målat mina naglar. Kunde inte ha bett om mer. Nu ska vi fara iväg och inhandla de ultimata varorna till morgondagens frukost. HOHOHO.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela