carolineae

21/9 - lets all drink to the death of a clown

Publicerad 2011-09-21 09:50:23 i Allmänt,



Ibland kompenserar jag för dom dagarna jag inte uppdaterar min blogg med att göra flera inlägg per dag. Så som jag och Shelley brukar kompensera för när vi gör någonting produktivt och framåtgående med att vara (extra) livsnjutare i några timmar efteråt. Vi tog tåget in till city (hälsade på Charlotte på hennes jobb, hon bjuckade på en chailatte, tackar!) och gick till indiska ambassaden. Våra misstankar om att det knappast skulle gå smärtfritt var helt obefogade. Nu är allt i rullning! Fint. Det enda kvar för Indien nu är att boka några nätters boende till när vi anländer, och det är ungefär det. Efteråt åkte vi raka vägen till Bondi igen och fixade lite käk här hemma och gick upp på taket och åt, lyssnade på The tallest man on earth och spelade backgammon. Så vi inte riskerar att prestera för mycket på en dag så att säga. Brevbärarnas agg verkar har släppt en aning, för idag riktigt rasslade det till i brevlådan. Fyra brev på en dag! Herregud. Två var tråkiga och icke relevanta bankpapper, ett var ett mycket fint brev från Emma (♥) och ett var mycket relevant brev från Polisen. Jag har mina aningar om att herr husägare har gått igenom polispapprena ty de var igentejpade igen haha. Inget förvånar eller förbryllar mig längre. Men hur som helst är allt väl, så nu är nästa steg att scanna in dessa papper och vidarebefoga dom till Swedbank. Sen så håller vi tummarna OK? Nu kom Charlotte hem och börja härja, hetsa och stänka dryck. Hejdå lugn och ro. RIP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela