carolineae

22/9 - love is always an option

Publicerad 2011-09-22 08:13:56 i Allmänt,


Bronte:

 

Spelningen igår var helt OK, trots att lokalen nästan var helt öde. Det var i princip bara jag, Charlotte, Lorain, Lorains kompis och femton andra där. Som vanligt hade jag önskat att sången var högre så man kunde höra bättre vad han sjöng. Men det var en trevlig kväll i alla fall och därefter blev vi  trötta och hungriga och tog bussen hem och frossade i toast, lemonad och waffers istället för att anknyta oss till Bondi Hotel.
Idag tog jag mitt pack & pack och promenerade till Bronte och spenderade några timmar med att gassa sol och läsa på stranden. Grymt! Det här är inte vardagsmat i Sverige så man får passa på medan det varar. Bronte är desto lugnare och skönare än Bondi, gillart. Nu har jag ätit wok och dricker lite eftermatenkaffe. Strax iväg till jobbet.

Kunde inte hålla mina feta labbar borta från den här raringen heller.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela