carolineae

5/9 - you know you got it if it makes you feel good

Publicerad 2011-09-05 03:16:30 i Allmänt,


Gårdagen blev inte så produktiv som man hade hoppats - resecentret hade stängt! Men jag lyckades i alla fall göra mig av med halva min garderob, Shelley och Lorain hittade lite glädje i mina leftovers. Vissa saker är fortfarande i gråzonen som jag måste fatta vidare beslut om.

Senare var det dags för jobb och jag började må fantastiskt illa, utan uppenbar anledning, vilket höll i sig hela kvällen. Jag vidtog till och med så drastiska åtgärder som att stoppa fingrarna i halsen vid två tillfällen; men den lösningen höll bara i cirka 20 minuter innan jag började må illa igen. Men idag mår jag bättre i alla fall. Pratade lite med Stefan (och Wilma!) när jag hade slutat jobbet.
Har en efterbliven biffig aussie-pojke efter mig också, som bara dyker upp vid random tillfällen. Nu har han brytit armen så nu har han ännu mer tid på sig att dyka upp. Världens bredaste aussie-accent haha. Men det är rätt skoj, det är som att det är absolut ingen slags hjärnaktivitet som pågår där överhuvudtaget, så det är spännande att se vart samtalet hamnar härnäst.
Nåväl, nu blir det till att jobba dubbel och sen är jag ledig tisdag och onsdag. Fucken fint. Och Charlotte är ledig nu också, hon har jobbat ett otal med dagar i rad, så det var fanimej dags! Over and out.

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2011-09-05 10:04:29

Förlåt om jag smittade dig, var magsjuk-äcklig i torsdags/fredags...! Hoppas du lyckades hålla dig frisk baby :*

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-09-06 03:20:38

Det är OK babe, jag tror inte det var du som smittade mig!! Hoppas du mår bättre. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela