carolineae

6/9 - nothing you can do but you can learn how to be you in time

Publicerad 2011-09-06 03:26:37 i Allmänt,


Det är så mycket lättare att komma upp tidigt på mornarna när man är ledig. Märkligt fenomen. Inte så stora event på gång idag - har ringt och slussats runt bland byråkratin i Sydney, nu måste jag skriva ut en blankett så jag kanske jag få tag på en kopia av polisrapporten? Brunchdags snart skulle jag tippa på. Efter det ska jag ta tag i lite livsmedelhandling (vad kallar man det haha?), kanske laga något otroligt smarrigt. Tittade i en vegansk blogg igår och höll på dö. Helvete vad gott det såg ut. Yoga kl 18 och sen försöka organisera filmkväll här hemma med folket? Med tanke på alla frågetecken och kansken så kan man väl säga att inget är ristat i sten. Tar det som det kommer! Göra lite mer reseplanering skulle sitta fint också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela