carolineae

8/9 - the taste of love is sweet when hearts like ours meet

Publicerad 2011-09-08 15:08:46 i Allmänt,


20:e februari - Sverige.

Jag har bokat flyg nu, till Indien och till Sverige. Känns ju helkonstigt. Vi gick till resebyrån, och han påstod att det skulle bli snordyrt för mig. Först hittade han bara enkelresor till Indien för $9.000 vilket motsvarar 63.000 kr, haha. Jävla galning tänkte jag. Sen fortsatte han att leta och sa att det bästa han kunde hitta för båda mina flyg skulle gå på mer än 25.000kr. Han var galen i huvudet, och jag sa att jag hittat billigare på nätet. Han sa att jag skulle gå hem och läsa på lite och ta med det jag hittar till honom. Men vi struntade i honom och gjorde våra egna efterforskningar. Till slut så bokade jag flyg till Indien och Sverige för en summa på 8.400kr. Det tyckte jag var mycket rimligare. Det innebär däremot att jag och Shelley inte kommer att åka på samma flyg dit, men vi ses där hur som helst. Jag har fem månader på mig att smälta att jag återvänder till Sverige, så det borde gå an yeah?

Jag och Shelley hängde bara omkring igår, åt lunch på IKU, jag gjorde en dread i hennes hår (minnen från att fixa Mattias dreads!!), spelade backgammon, tog en liten tupplur (men Charlotte stormade in på oss), Lorain lagade mat åt oss och sen drack vi bara vin här med Charlotte och Lorain och diverse folk i huset. Sedan blev det Beach Rd och Bondi Hotel i vanlig ordning. Good fun!! Det blev inte sängdags förrän vid sjusnåret och idag har jag mest sovit sönder. Jobbade nu på kvällen med Shelley och det var ovanligt lugnt, det tackar vi gudarna för! Hon hade däremot fått pina igenom en dubbel idag, haha. Fucken hell. Av någon anledning så slår det speciella fenomenet in, att anonyma och okända människor vinkar åt oss när vi jobbar, när vi är bakfulla ett skift tillsammans. Fantastiskt roligt och aningen misstänksamt fenomen.



Good times!

Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2011-09-08 17:10:47

shit pomfrites :)

försökte han lura på dig lyxsvit i planet om det finns sådan haha :)

Men hallå när går flyget hem till sverige då?^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela