carolineae

24/9

Publicerad 2011-09-24 03:38:13 i Allmänt,

Hej!

Efter att ha observerat mig själv en period och självanalyserat så har jag kommit fram till slutsatsen att min tinnitus inte beror på oljud utan en annan form av tinnitus, som wikipedia förklarar:
"Så kallad "somatisk tinnitus" tros vara väldigt vanligt, kanske till och med den vanligaste formen av tinnitus. Denna tinnitus beror på muskelspänningar från käk- och nackmuskler, och går att förbättra och i vissa fall att bli av med helt."
Så för att följa Wikipeida slaviskt så sätter jag den diagnosen på mig själv. Jag har märkt att jag biter ihop käften som en jävel när jag diskar/hackar saker, och det ingår ju i mina dagliga aktiviteter nu för tiden. Intressant!

Igår lossnade det och nästintill allt föll på plats. Till att börja med så hade mitt e-trading account stängts ner (jag bestämde mig för att INTE börja handla med aktier trots allt haha) och pengarna var tillbaka på mitt vanliga konto, vi organiserade vår Australien-resa, jag scannade in polispapprena på ett café och morsan hade fått hem ett nytt bankkort till mig. Så det var en väldigt produktiv dag, trots att jag jobbade 12-22. Fast det mesta var ju effekter från tidigare handlingar.
Flipside is dock att jag kommer vara nästintill renskrapad, ehuru jag har $300 på kontot nu och måste ge tillbaka $700 till Charlotte, matematiken är inte obegriplig! Men tre veckors lön till och jag behöver i princip bara fickpengar till Australien-resan, för allt annat är betalt för. Jag stänger affären nu i alla fall, inga utgifter, oavsett, OK? Resandet börjar kännas mer påtagligt nu och peppen är hög. Tänka sig att jag inte kommer behöva jobba på ~fyra månader, utan att känna någon press. Vilken magi.

Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2011-09-24 09:37:45

är fint att du är din egen doktor nu oxå fast med lite hjälp av wikipedeia(Jaja säkert felstavat, avskyr dumma ord som ska vara massa bokstäver där dem inte behövs^^) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela