carolineae

4/9 - hope for a generation

Publicerad 2011-09-04 03:53:16 i Allmänt,







Några inofficiella bilder från "after work" på jobbet. Lite ljus, lite vin och ibland lite av Shelleys brorsa Andrew. Igår så inhandlade jag faktiskt en backpack, men jag har en känsla av att den inte kommer hålla så länge, haha. Men den var fantastiskt billig, $50 på en affär som håller på att stänga. Jag får prova dess vingar först här i Australien. Jag vet inte heller vilken storlek det är på den, men skulle säga runt 45 liter. Dags att börja dividera kläder och spåna. Dessutom så hittade vi äntligen ett backgammon i resestorlek (efter att ha frågat runt). Hurra! Spelade lite igår men läste regler nu på internet och vi gjorde det totalt bakvänt haha. Behöver jobba på det där. Våren är definitivt här och det är nästintill svensk sommar här nu för tillfället. Sweet. Nu ska jag titta på lite flyg till Indien och sedan gå till en travel agency med Shelley på hennes rast för att se om dom kan erbjuda något bättre.

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2011-09-04 18:09:48

Backgammon är guld värt! Heja!

Postat av: caroline

Publicerad 2011-09-05 02:46:39

Ja det var många regler som vi hade missat, så det kommer bli ännu roligare nästa gång ;) :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela