carolineae

12/4 - i started looking and the bubble burst

Publicerad 2012-04-12 10:49:14 i Allmänt,


Guuud nu vill jag ha ett jobb, så jag kan få lite pengar, så jag kan röra mig framåt. Det är verkligen dags. Sju veckor hemma! Fast det känns som tre år. Det är inte så att jag vantrivs med att gå hemma, men det gynnar mig ju inte heller, eftersom det inte tar mig vidare någonstans. Så aaatt.
Men nu ska det bli lite yoga (äntligen!!!) och sen ner på stan och möta upp med Oskar, om han vaknar någon gång efter nattjobbande.


Spel hemma hos My. Inkluderar inte glorian, den hittade vi på själva.


Kommentarer

Postat av: Sassäh

Publicerad 2012-04-12 11:28:41

Hallojs! Hoppas att du får en underbar dag! ;) lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? (a) KRAM

nojjz.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela