carolineae

17/4 - jag tar dig till ställen bara drömmar kan.

Publicerad 2012-04-17 23:37:56 i Allmänt,



Det låg ett paket från landet down under och väntade på mig i brevlådan idag. Jag visste att Shelley skulle skicka bilder från sin kamera på en skiva, men hon hade dessutom skickat det (eventuellt) australienska pålägget vegemite och hemmagjorda old school kompisarmband! Det värmde förstås hela min dag. Dessutom har jag knappt kunnat slita mig från de makalösa bilderna. Vilken absolut tillbakalängtan.

För övrigt idag har jag promenerat till Hälla fram och tillbaka och köpt hårfärg, färgat håret hyfsat GULT (av misstag) och så har jag gjort lite efterforskningar och ska försöka få tillbaka stöldpengar från banken. Efter det hängde jag lite med morsan och Måns innan jag promenerade ner på stan för veckans omgång av musikquizet på Harrys tillsammans med Emelie och Dennis. Vi var onekligen katastrofala - det försöker jag inte på något vis skjuta under stolen med. Redig kramp i vinnarmuskeln. Men det var fruktansvärt svårt denna vecka. Att prestera under extrem tidspress är kanske det värsta. I go blank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela