carolineae

24/4 - there's still hope between the dreams.

Publicerad 2012-04-24 22:38:39 i Allmänt,


Jag klarade tandläkartestet med bravur. Det visade sig att jag inte hade haft någonting att frukta - han röt inte till en enda gång - och "placket" var blott en missfärgning som han påstod var praktiskt taget oundviklig. Han blev inte ett dugg upprörd och polerade mina tänder till sitt strålande utgångsläge igen utan några som helst protester. Fint!
Det här var förmodligen den mest cykelvänliga förmiddagen på länge - sol, glädje, hopp och lugn spred sig ut över gatorna och jag fick faktiskt lite Australien-vibrationer i kroppen. Därefter har det blivit ugnstrull bak/lag-ning - minus fläsket och liknande konstigheter; fika och Bamse-pussel med Måns, sju och en halv kilometer i spåret varav Emelie gjorde mig sällskap det tredje och sista varvet, telefonsnack med Sumit och aftonshopping med morsan på ICA Maxi... förstås. Och toalettstädning och dammsugning däremellan någonstans. Kompenserat för min helt obefogade så kallade bakisdag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela