carolineae

4/4 - there's something about you baby that makes me wanna give it to you

Publicerad 2012-04-04 15:50:24 i Allmänt,


 


Idag var jag alldeles klarvaken och alert 08:30; vilket förstås rubbar min morgon totalt i och med att jag har gått och blivit frukostkompis med Greys Anatomy som visas på teve 09:30. Jag fick helt enkelt agera vuxen och bita ihop. Låtsas som det regnar. Det blev sojayoghurt med müsli till några gammel-antika-städer istället.

Därefter har jag sökt jobb som receptionist, distrubutionschaufför och kassabiträde. Lagat en jättegod pizza (som ni ser på bilden ovan), målat naglarna påskgula (bilden ovan), städat toaletterna (som även resulterade i några väldigt oväntade och väldigt stora klunkar ajax på hallgolvet. Man får ta det onda med det goda liksom. Mamma.). Visst måste jag erkänna att jag även fastnade lite i mitt (kanske inte allt för) hemliga beroende - korsord - under tiden som jag väntade på att naglarna skulle torka. Nu ska jag strax promenera till Emelie för pajlagning och pusselbyggande.

Ps. Igår gav Måns mig för första gången en kram utan något som helst omak. Men! Det är vad som händer efter det som är allra mest uppseendeväckande - han kommer tillbaka och ger mig en puss på munnen!! På eget bevåg. Milstolpe i historien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela