carolineae

JULETIDER

Publicerad 2012-12-23 10:44:44 i Allmänt,

 
Den här månaden har mest bestått av arbete och visumfrågor, verkligen. Men i fredags skickade jag stafettpinnen vidare till Indien så nu kan jag ta och luta mig tillbaka, en aning i alla fall.
Nu har jag tredagars-ledigt så här i julens ära, och den har än så länge har jag spenderat min tid med att göra ett pepparkakshus, slå in lite paket, julhandla mat med mor och träffa Charlotte för en mysig kvällspromenad i snön i hamnen och sedan Life of Pi på biografen, vilket var en helt härlig film.
 
Idag ska jag jag fortsätta julbestyren och ta en promenad till ICA skiljebo för att inhandla de sista ingredienserna. Det blir att testa på en vegetarisk "julskinka" som jag fann inspiration till på Facebook. Alltid kul att äventyra lite. Eventuellt laga lite kola, slå in de sista klapparna och sedan uppesittarkväll hemma hos Stefan med bingolotter.
 
Goooood juuuuul!
 
 

Just det! My, Emelie och Anna hade en helt fantastiskt 75-årsfest för en vecka sedan. Klädkoden var svarta/vita kläder med lila detalj och venedigmask. De hade hyrt en lokal i hamnen, ordnat med mat och bordsplacering, lite spex, en bar och massor med dans och skoj. Jag kom hem halv fem på morgonen fast jag jobbade dagen efter (på eftermiddagen) så det är garanterat ett bra betyg!
 
Mattias och jag!
 
 

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2013-01-10 17:30:22

Nu har jag tittat nästan varje dag sen sista inlägget.... Men inget nytt! Tell us! Vad händer i ditt liv baby (; hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela