carolineae

11/3 - vår och garn.

Publicerad 2012-03-11 12:40:55 i Allmänt,





Nu på förmiddagen slog äntligen min hantverksinspiration in, som jag har väntat. Så jag passade på att låna lite pengar av morsan och beställa elva garnnystan. Kan knappt bärga mig tills de kommer!!

Helgen har varit fin; mat (potatissallad, grillspett och vitlöksbröd) och film med mamma på fredagkvällen. På lördagen for hon och jag och hennes kompis Gogo till Änglamässan som tog plats i Wenströmska gymnasiums matsal - minnen - och som lutade mot det spirituella hållet: prylar och kristaller och stenar och healings och tarotkortsläsning och så vidare och så vidare. Jag köpte rökelser och vi köpte dessutom amueletter. Fint.
På kvällen var det spelkväll i Ronjas gamla lägenhet tillsammans med värdinnan, uppenbarligen, och dessutom Emser och Dave. Det blev nästan hela åtta timmars sträckspelande (det blir alltid härligt intensivt när man kommer igång) med Settlers och Party Alias. Alex kom även förbi en sväng på småtimmarna. Alltid en succé med spelkväll. Kom hem runt fyra på morgonen.
Nu får vi se vart den här strålande dagen tar mig. Lek med Mattias ikväll i alla fall. Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela