carolineae

BACK TO REALITY

Publicerad 2012-11-04 14:55:26 i Allmänt,

 
Nu har jag varit hemma och ledig i två veckor. Fullt upp förstås. Jag och Marielle var iväg och köpte kort på friskis & svettis och har deltagit i två blöta jympa medel-pass. Skoj! Känner för lite organiserad träning där någon talar om för mig vad jag ska göra. Och om man inte rör sig under detta jympapass är det risk för att man inte kommer tillbaka levande med tanke hur nedtrampad man säkerligen skulle bli. Rör dig eller dö, ungefär. Igår var jag och mor iväg och testade på deras Yoga 1 pass på Rocklunda, vilket faktiskt var över mina förväntningar!
Igår var vi iväg och utökade vår familj (!!). Hurra!
 
En gammal jobbarkompis la ut henne på facebook och vi nappde nästan direkt.
Tiden var inne. Tyra heter hon för tillfället. Får se om det sker något namnbyte. 10 veckor gammal.
 
Annars har det varit pyssel och donande, umgänge och allt som hör till. Hittade även på mitt kära specialmjöl på en av dessa speciella affärer på stan. Fem kilo attamjöl slog jag till på på direkten, och bar sedan omkring med detta byte på stan resten av eftermiddagen.
Har knåpat ihop ett fotoalbum att skicka till Sumit så även han får ta del av de bilder vi tog tillsammans i Indien. Eftersom deras stora festival Diwali infinner sig snart, som kan liknas vid vår julafton, kan det bli en lämplig present.
 
 
I fredags cyklade jag iväg och hämtade Måns på dagis för allra första gången. Det gick ungefär hur bra som helst. Superglad att se mig. Vi for hem och målade med vattenfärger, badade, lekte med "ormarna" och la bamsepusslet aningen för många gånger kanske. Men vi hade det mysigt.
Imorgon börjar jag jobba igen, vilket känns helt overkligt. Som om det inte ligger en uns sanning i det. Men det ska nog bli bra det med. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin J

Publicerad 2012-11-04 15:35:52

Naw va fin hon är :) ni fick den bästa ^^ ses på friskis! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela