carolineae

HAPPY (EARLY) DIWALI

Publicerad 2012-11-09 12:06:00 i Allmänt,

 
 
Jag har haft en liten workshop här hemma denna förmiddag och äntligen färdigställt Sumits present, så nu är det bara att skeppa iväg den! Kommer inte komma i tid för Diwali, men det är ändå tanken som räknas. För övrigt så ska jag egentligen inte ge honom någon present på Diwali eftersom jag är yngre än honom. Och man ger bara till dem som är yngre än en själv. Tro inte att det inte finns paragrafer inom varenda litet område i Indien! Och ps, det är Måns som tycker om att måla på paletten bredvid färgerna, inte jag.
 
Jag hade en skypedejt med Shelley på morgonen också, fint att prata ikapp lite grann. Nu ska jag laga lunch och middag, lyssna på musik, dricka kaffe och ha det lite lugnt och bra innan det är dags för sista(!) jobbdagen för den här veckan. Hur fort går det inte egentligen.
 

 
DUBBELPS.
 
I still have some adapting to do:
 
 
KOKADE LINSER istället för kokta som somliga kanske skulle föredra att kalla det.
Svenskan har inte helt klickat ännu. Tålamod mina vänner, tålamod.
 

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2012-11-09 18:51:53

HEEEEJ!!! är du hemma!?! ååååh är så ledsen över att vi inte sågs när du var hemma tidigare! men nu måste vi väl försöka ses? SNART! :) du jag och emelie vore jättemysigt. :*:***

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela