carolineae

NOVEMBERMYS

Publicerad 2012-11-07 00:25:00 i Allmänt,

 
Gårdagskvällens mys med lilla kissen. Ungefär hur söt som helst. Men i natt får jag nog (temporärt) banna henne från mitt från mitt rum av två anledningar. För det första för att få en god natts sömn, hennes (otroligt gulliga) purrande håller mig uppe och gör mig helt utmattad dagen efter. För det andra är att hon har lyckats tagit sig över det halvseriösa hindret vi har satt upp till förrådet. Där det är alldeles för mycket prylar för en liten misse att vistas bland. Hon har trots allt morsan att gosa med också.
Eftersom jag vaknade upp imorse halvt död och halvt sjuk så känns det vettigast att försöka få de klassiska åtta timmarna. Blev ingen träning idag utan vila på grund av det ho ho. Besviken!
Om kroppen tillåter blir det medel jympa imorgon. Annars bara diverse ärenden på stan med Marielle före jobbet. Det är ungefär det. Det går bra! Igår var jag supertrött på jobbet, slut efter en arbetsdag. Idag var jag slut efter sömnbrist men det gick galant ändå.. Skönt att ha lite rutiner trots allt. Det är känslan för tillfället åtminstone.
 
Dessutom är jag taggad inför en svensk jul. Har trots allt missat två stycken i rad! Plus min bror Stefans födelsedagar, vilket han har surat för ett tag nu. Det får styras bak, pyssel och julmys! Och glögg förstås.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela