carolineae

NOVEMBERTORSDAGSMORGONMYS

Publicerad 2012-11-08 09:25:00 i Allmänt,

 
 
Ok jag lovar, snart ska jag sluta med kattbilderna. Men de som är förtjusta i katter förstår nog vad jag håller på med och de förstår även att jag faktiskt inte kan stoppa det. Att jag helt enkelt inte kan lägga band på mig själv. Utanför min kontroll.
I alla fall så fick jag en väldigt härlig morgon med Svea, som nu mer är hennes namn, som kom och gav mig en lång morgonkram, kind mot kind, och ett fint samtal med Sumit som ringde från (i närheten av/samma stad som..) Taj Mahal. Även om det var sju på morgonen denna vecka då jag jobbar kväll, så hade jag inte önskat mig något annat.
 
And I've gotta tell you guys, jag har utvecklat en något så enorm pepp inför Mexico de senaste månaderna att det bara måste hända en dag. Vet inte var det kommer ifrån, men jag vet absolut att den allra bästa och mest uppskattade ivern finns där. Kanske att jag möter upp min lilla aussie soulmate, Shelley, där en (förhoppningsvis relativt snar) vacker dag? Åh, möjligheterna i denna värld va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela