carolineae

Sjukstuga, Game of thrones och indiska kärleksballader

Publicerad 2013-04-18 23:02:00 i Allmänt,

 
Den här dagen har spenderats i sjuksoffan tillsammans med tio avsnitt av Game of thrones som Pepe bokstavligen talat har prackat på mig och velat få mig att älska. Till slut lyckades han! Men nu är säsong 1 slut och jag är lämnad för intet..
Som tur är har jag haft Sumit som varit alldeles till sig över en ny kärlekslåt som kommit ut från Bollywood, som helt beskriver hans känslor säger han, och som han har spelat för mig via telefonen; så det har varit fint ändå.
 
Energin har 100% legat på 0% idag men förhoppningsvis återkommer den inom kort.
 
 
Veckans nyheter:
Morbror Christer tyckte att jag inte behövde köpa nya däck för den här sommaren, vilket jag förstås inte var emot = oförväntade pengar = fylld kyl + två blommor till hallen + ett nagellack (för att skämma bort sig själv).
Dessutom köpte jag en sängram med mamma på Ikea förra helgen för en billig penning, vilken jag planerar att måla om och förvandla lite grann. Steg 1 är att sätta på min charm och övertala någon att komma hit och montera den med mig eftersom det är så fantastiskt kul! Men först när hälsan accepterar detta åtagande.
Och förstås kan vi vara glada över att Sumit har fått en intervjutid! Den 29:e april ska han infinna sig på den svenska ambassaden i New Delhi. Ladda ladda.
 
 Det senaste från Bollywood:
 

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2013-04-19 06:31:50

Hade tänkt fråga om du vill luncha idag men det verkar vara uteslutet, krya på dig! Håller alla tummar för Sumit på intervjun :)

Postat av: MyMy

Publicerad 2013-05-12 12:36:31

Ja visst ny layout! Men är lite osäker... Tycker du det blev rörigt??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela