carolineae

Charlie och icaburar!

Publicerad 2013-08-11 20:17:00 i Allmänt,

Jag har inte varit världsetta på att uppdatera bloggen, jag kan erkänna det! Nu testar jag, efter tips från My, att använda mig av en slags bloggapp.Senaste nytt är absolut att jag har blivit faster åter, i torsdagsnatt! Jag och mamma var och hälsade på det lilla undret Charlie idag! Jättefin liten bebbe. <3I fredags kom Stina och Emelie på besök och vi lagade mat och pratade och hade det fint, och stannade till lördagdag. annars har det vart fortsatt lägenhetsmek (mina idéer tycks aldrig sina!) och serie-och varma mackormys med Mattias på lördagskvällen. Och idag blev det först extra kneg för att komma närmare drömmen om full pott i kompkontot! Sedan besök hos Charlie. Och sedan ett härligt samtal med Sumit som ledde till en gruppkonversation som inkluderade hans mor och far! Indien fortsätter med sina fina överraskningar. Och innan jag springer iväg och möter upp folk för att gå och se Wolverine på bio måste jag bara berätta att efter flera år av lusläsning på alla etiketter jag klistrar på de burar jag skickar iväg varor till icas butiker riket över, fann jag på fredagsmorgonen äntligen det jag letat efter - ICA Näcken Furudal!! Jag blev extremt exalterad och var tvungen att skriva ner ett meddelande i all hast som jag kunde skicka med i buren till pappa! Och igår ringde han och berättat att han fått det och hur det hade skapat smått rabalder på jobbet! För mig kändes det som att vinna på lotto! Nu måste jag skynda iväg, puss!

Kommentarer

Postat av: Anna på vmot

Publicerad 2013-08-29 19:57:48

Så vad blev det för spännande rabalder då?

Svar: När pappa kom ner i butiken efter att buren anlänt och packats upp så hade de satt upp lappen jag skrev i kontoret och varit alldeles till sig "åh vad gulligt!", "vad fint!" och så vidare, och personalen sprang in och ut för att titta på lappen. Haha :D
Caroline Åkerstedt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela