carolineae

Lunch och shopping

Publicerad 2013-08-15 00:45:00 i Allmänt,

Idag blev det ner på stan för att möta upp kära Emma för en lunch på Cornetto! Alltid lika fint att träffa henne även om det sker alldeles för sällan. Efter det tog jag en vända till Ikea för att handla en klocka som jag slutligen bestämde mig för att köpa efter ha sugit på karamellen ett tag, men fastnade även i skoaffären och kom ut med TVÅ par kängor. Med tanke på att priset var 100% + 50% = 450kr sammanlagt, tänkte jag att det var lika bra att jag köper dom så är jag färdig ett bra tag framöver med tanke på att kängor är ungefär det enda jag använder under icke-sommar-säsongerna. Och så blev det klockan, vilken blev helt klockren i köket...! Nu ska jag gå och lägga mig och skona er, för det blir inte många vettiga ord sagda en timma som denna, eller snarare de senaste 10 timmarna med tanke på hur otroligt utcheckad jag har varit på jobbet idag. ZzzzZz. Noll hjärnaktivitet. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela