carolineae

Fantastiska och välkomna helg!

Publicerad 2013-05-25 00:34:00 i Allmänt,

 
Nu ringer äntligen helgen in, efter en hel femdagars kvällsvecka på ICA lagret. Det firades i vanlig ordning med fredagsfika på rasten tillsammans med Pepe (och idag även Anna!). Veckan har varit fylld med träning på gymmet tillsammans med Marielle, stan-strosande och Indien-preparationer, Game of Thrones och idag var jag och My iväg till Erikslund och tog en frukost på Ikea och tittade omkring där. Jag spontanhandlade en badrumsmöbel - av det slag som jag har letat efter - till ett riktigt fyndpris! Uppenbarligen omöjligt att motstå. Speciellt med den nyinkomna lönen - som jag efter ett visst mek och tvångsinförskaffande av en ny bank äntligen lyckats få in på ett konto istället för en check på posten.
 
Imorgon ska jag försöka sova lite längre eftersom jag har känt av en brist på sömn de senaste dagarna, men min kropp har ändå vägrat sova längre fast jag har försökt. Så imorgon hoppas jag på en lugn morgon. Sumit har inte lyckats sova bra på sistone heller så det kanske ligger någonting i luften inför resan. För övrigt är det marknad i staden denna helg, som jag och Charlotte och Sandra tänkte besöka imorgon. Jag ska även snålåka på morsans tvättmaskin och mysa lite med Svea nu när mamma och Eva är i Göteborg. Jag hade en dröm i natt då jag och mina bröder och min faster Eva stod och bakade småkakor inför morsdag. Det var en härlig dröm! Vi planerade en riktig överraskning till morsan!
 
Ps. jag längtar efter den härliga 50° hettan i Delhi... can't wait. Jag är som gjord för sådana temperaturer. Eller?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela