carolineae

i can see in your eyes now it's getting clear...

Publicerad 2014-01-24 19:42:00 i Allmänt,

your heart's filled with love now you melting the fear
 
Fredag!
Idag har vi strosat omkring på stan och allra mest bara fönstershoppat och uträttat några ärenden (som göra extra hål i Sumits klocka och böja till mina glasögon). Unnade oss en lunch på Vivaldi där vi förstås träffade på Elin också! Trevligt.
Nu har jag nappat fast jag sa att jag inte alls det skulle sova. Men det var nog mest en lögn. Sumit har hetslagat mat för han insåg att han inte hade någon mat att äta när vi kommer hem ikväll/natt. Vi ska alldeles strax hem till Stina & Jocke och dricka lite vin, spela några spel och se hur långt de kommit i inboningsprocessen på Hemdal!
 
Resten av helgen får vi se vad som händer.. Sumit har inte riktigt smält det svenska planeringssystemet, och tittar på mig med en förskräckt/ärdudumihuvudet-blick när hän jag frågar honom något om morgondagen, eller om jag nu har vågat mig på att dra upp dagen efter morgondagen på fråga. Att jag har planer för näst kommande veckor får jag nog hålla för mig själv tills vidare...
 
Nå väl, nu ska vi vidare! Puss.

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2014-01-31 00:31:39

Haha vilken "Lev for dagen"- attityd han har! :)
Har Stina flyttat till Vasteras? Kul! :*

Svar: Haha ja verkligen. Ja hon flyttade hit i december, it's awesome!
Caroline Åkerstedt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela