carolineae

Happy Holi!

Publicerad 2014-03-17 23:23:12 i Allmänt,



Idag är det färgfestivalen i Indien, vilken jag har firat med att vara hemma och ha feber, och Sumit har varit i skolan precis som vanligt. Det vill säga inga ovanligheter. Men nere i Indien firas det med att folk kastar färger på varandra, musik, god mat och massor med alkohol om jag har förstått saken rätt.

Innan febern slog till hann vi i alla fall med att ha en fin helg - Stina och Jocke, plus Emil och hans tjej var över på lördagen och det blev lite av en indisk buffé eftersom alla är så nyfikna! Vi bakade också (glutenfria) brownies, spelade kort och snackade! Igår var Stefan över och kikade på bandyn och fikade, och jag planterade mina frön. Jag och Sumit har sprungit en hel del på Erikslund också.

Nu ska jag hoppa i säng och försöka bli frisk så jag inte missar så mycket av min praktik!

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2014-04-07 09:11:10

Var han inte nu under 2000-talet? Òo

Svar: Jaha jag läste inte så noga då :p
Caroline Åkerstedt

Postat av: My

Publicerad 2014-04-26 08:26:59

Hörru!
Dags för lite uppd kanske? Visa balkongen o berätta vad ni gööööör ^_^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela