carolineae

if i had eyes in the back of my head

Publicerad 2011-04-18 03:02:37 i Allmänt,

i would have told you that you looked good as i walked away

jag har vart berövad dator inkluderande internet denna helg ty charlotte for ut i bushen och sålde elektricitet tillsammans med sin maskin. men jag har inte saknat det däremot! har vart en jobbhelg för mig med - fredagkväll, hela lördagen och söndagmorgon. så en lugn helg!

på fredagen hade jag reunion med andrew som vi inte har träffat på länge nu. åt på iku (fantastisk mat) och bara catchade upp. sen kom våra gamla flatmates ben & aurelia förbi och hämtade upp diverse bagage som de förvarade här, så hängde med dom. sen jobb.

jag och shelley gick ut på beach rd efter jobbet i lördags och mötte upp med andrej (som fyllde år!) och alex och såg ett fett reggae band. det hade vart love jam festival på beach rd hela dagen, men vi hann bara till sista bandet. mycket trevligt! sen ansvarsfulla som vi var efter ett fåtal öl så gick vi hem och sov. och så var jag pigg till jobbet igår.

det är ungefär det som har vart den här helgen!! har sovit som en bebis också, fantastiskt.
ska försöka organisera påsken idag också?? ledig fre-tis så vi ska försöka åka till melbourne tex? aja, ska möta upp michael idag och diskutera. och charlotte kanske också följer med om hon inte springer iväg till jobbet!
först till junction och köpa en yoga-matta?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela