carolineae

likgiltighet är inte min profet

Publicerad 2011-04-03 07:56:06 i Allmänt,

booo jag är lite sjuk nu. svinasvullna halsmandlar (men bara utvärtes smärta?) och lite feber. har frysit hela natten så preparerade mig med tjocktröja och raggsockor, förutom mina mjukisbyxor och linne som jag sover med vanligtvis.
ska iväg och jobba om en timme, sen är jag ledig måndag & tisdag, men jag vill vara frisk ju!! ska försöka styra upp det tills imorgon.

igår jobbade jag hela dagen, och under tiden hade mina flatmates en BBQ, eller blev snarare bara en lagaiköket-fest, för dimitri bannade oss från att använda grillen. så jag kom hem, duschade och joinade festligheterna. senare drog jag charlotte andrej och michael till kings cross (som vi har siktat länge på nu, men bondi har en magnetisk dragningskraft som är svår att stå emot). gick ut på world bar, träffade vår granne roman som jobbade i baren och fick lite rabatt!! fett av honom.

vad har annars hänt? gick på bio med michael - Barney's version, var fullkomligt tråkig. flopp.
jobbat jobbat jobbat. vart ut på beach rd. power walks. handlat nya träningsskor, så tortyren kommer förhoppningsvis avta lite nu. det är ungefär det tror jag! och lite mera.

trivs fruktansvärt bra i nya rummet!

(och nu diffar sverige - australien bara med 8h!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela