carolineae

take me to the next whiskey bar

Publicerad 2011-04-08 07:39:24 i Allmänt,

oh, don't ask me why

gick ner och tog en fruit frappe och gjorde michael sällskap medan han åt på le paris. sen utforskade jag vinnies här i bondi, en second hand affär jag inte lagt märke till förr! köpte en kjol, en slags skjorta och ett par örhängen - fett värt! älska second hand. frågan är vem som ska underhålla mig om dagarna när michael lämnar mig för cairns i en månad?

jobb om en timme sen är det i alla fall bestämt att det blir kings cross ikväll. jag borde ta en tupplur nu för jag är lite trött men jag är för lat för att ens göra det. charlotte ska upp och jobba tidigt imorgon så hon kan inte joina kvällens bravader. nu ska jag tjata lite på andrew så han följer med mig till glebe imorgon. vem kan säga nej till en marknad?

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2011-04-08 11:23:01

Ge mig lite mys och lördagsgodis med dig baby?

Postat av: caroline

Publicerad 2011-04-11 04:09:16

anytime baby!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela