carolineae

tappa aldrig drivet - det är så du lever livet

Publicerad 2011-04-05 05:09:10 i Allmänt,

min såkallade flu höll bara i sig i en natt och en dag, så it is all good now! däremot straffade gudarna mig (feber) och andrej (huvudvärk) när vi jobbade på söndagskvällen med att skicka in ett otal med kunder (som det aldrig är på söndagskvällar?) och med att göra slut på det mesta i vårt förråd så vi fick stå och dona och improvisera mitt i kaoset. men vi red ut den stormen också.

sen sov jag säkert 10 fantastiska timmar till måndagmorgonen. då tänkte jag och michael ta oss ut på nåt slags äventyr men mitt i planerandet så kom han på att han måste ju vara hemma och ta något jobbsamtal. så jag drog in till bondi junction utan riktigt mål, och shoppade blekningsmedel till håret. åkte hem igen och blekte håret i tre timmar samtidigt som jag parallellt småkollade på the notebook (ryan gosling!! bäst).
förvånansvärt nöjd med resultatet! speciellt eftersom jag inte riktigt haft någon tanke på att jag skulle dra åt blond-hållet? var bara tvungen att få någon riktig förändring. ljusorangeblont är det nu typ. behåller det nog så ett tag innan jag bestämmer mig för om jag ska bli blondare eller bara satsa på den milda rödtonen kanske.
på tidiga kvällen gick jag och michael till beach rd och spelade lite pool, jag var såå nära att äga honom 2 gånger. next time. hem och hängde lite med charlotte, försökte få henne hooked på speed bingo, sen hem till william och kolla på film (no strings attached med ashton kutcher, WOH!!...)

nu måste jag leta lite recept och laga någon riktig mat osv... för jag fick bara mackor igår.



för mörk bild dock!

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2011-04-05 10:41:29

Älskade baby ;*

sååå snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela